Aktywne podróże

Blog podróżniczy dla tych, co lubią aktywnie spędzać wolny czas

Co nowego na blogu?

Aktywne podróże na wiele sposobów…

Parę słów o mnie…

Nazywam się Gosia i witam Cię na moim podróżniczym blogu!

W wolnym czasie uwielbiam wędrować, chodzić po górach, jeździć na rowerze oraz zwiedzać różne zakątki Europy. Zimą szusuję na nartach i desce, jeżdżę na łyżwach. Całkowicie zgadzam się ze stwierdzeniem, że życie to ruch.

Od wielu lat podróżuję wraz z moim mężem a od niedawna również z naszym maluchem, który wędruje dzielnie razem z nami. Staram się pokazywać, że podróże z dzieckiem to nic strasznego i nie ma się czego bać. Nawet wspólne wędrówki po szlakach są możliwe, wystarczy odpowiedni ekwipunek i elastyczny plan.

Bloga “aktywne podróże” prowadzę hobbystycznie. Opowiadam o naszych podróżniczych przygodach i wrażeniach z różnych miejsc. Zawsze staram się podawać maksimum praktycznych wskazówek, by ułatwić Ci organizację własnej podróży. Mam nadzieję, że znajdziesz tu inspiracje dla siebie.

Aktywne podróże – blog podróżniczy stworzony z pasji

Kilka lat temu, podczas oglądania zdjęć z wyjazdów pomyślałam, że fajnie by było podzielić się swoimi wspomnieniami z innymi ludźmi i założyć blog podróżniczy. Zwykle podróżowaliśmy na własną rękę, bez biur podróży, sami panowaliśmy trasy, rezerwowaliśmy noclegi i wybieraliśmy miejsca do zwiedzenia. Wymagało to szperania po necie i wyszukiwania strzępków informacji, które pozwalały na utworzenie planu. Nasze podróże czasem były totalnie nieszablonowe, jak na przykład trasa Wenecja – Triglav – Chorwacja, którą pokonaliśmy chyba wszystkimi istniejącymi rodzajami transportu i wyłącznie z plecakiem na plecach. Podczas jednego wyjazdu wspinaliśmy się po górach i pływaliśmy w morzu. Wieczorami jedliśmy pyszne lokalne smakołyki i popijaliśmy lampką wina. Myślę, że takie właśnie powinny być podróże – aktywne, wesołe i przyjemne. Jeśli podzielasz moje zdanie, zapraszam do czytania!